پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024

پس از تحولات اخیر در کشور لیبی، آیت الله نابلسی از علمای لبنان از مردم لیبی خواست که به دنبال کشف سرنوشت امام موسی صدر باشند.

به گزارش سرویس بین الملل مرکز خبر حوزه، امام جمعه شیعیان شهر صیدا در جنوب لبنان تاکید کرد: ملت مجاهد لیبی این شایستگی را دارد که پس از آنکه برای مدت طولانی در پشت شعارهای غلط و گمراه کننده دولت قذافی در انزوا و به دور از صحنه بود بار دیگر در آستانه آزادی حقیقی قرار گیرد و دوباره در صحنه حاضر شده و کارآیی خود را در سطح کشور به دست آورد.

وی درباره خطر به سرقت رفتن ایثار و فداکاری های مردم و خون های ریخته شده توسط غربی ها هشدار داد و در بخشی دیگر از سخنانش از مردم لیبی خواست که از سرنوشت امام موسی صدر مطلع شوند و از این معما که قذافی بیش از سی سال آنرا در پس پرده توافق های عربی مخفی نگاه داشته پرده بردارند.

مدیر حوزه علمیه الزهراء گفت: مردم لیبی که چند دهه را در حکومت طاغوت لیبی سپری کرده اند نمی توانند بار دیگر تحت قیمومیت غرب شاهد حکومت استبداد باشد.

وی با اشاره به تحرکات غرب و آمریکا در لیبی به تمام گروه های لیبی درباره نقشه غربی ها برای سیطره بر منابع نفتی و بهره برداری از این منابع در جهت منافع خودشان هشدار داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha